Mallows

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Mallows Hästutbildning - 2 januari 2013 21:57

Celine: Idag fick hon gå ett pass i korallen med longeringssytemet. Hon jobbade stundtals bra, men var lite okoncentrerad.


Kentucky: Vi börja med att longera hon lite, men han har ingen överenergi så började hänga på honom, han var cool så jag satt upp. Vi gick och allt gick bra, sen helt plötsligt från ingenstans kom det några rejäla bocksprång så jag föll av. Vi vet inte vad det var, men jag satt upp igen och vi fortsatte gå, gick flera varv utan att han brydde sej. 


Alpacino: Idag börja vi att sadla honom i stallet, det gick mycket bra han bara kolla lite på sadel gjorden. Gick med till korallen spände gjorden hål för hål med longering i mellan. Det gick oxå bra, jag hängde på honom i sadeln utan att han brydde sej. Vi tyckte det var mycket nytt för honom idag så nöjde oss där.


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser ni våran blogg?
 Första gången
 Varje dag
 2-3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 Varannan vecka
 Mer sällan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards